Forever and Always Del 6.

jag sprang till justins bil och skrek att han skulle låsa upp den och det gjorde han efter någon sekund kom han och startade bilen och körde iväg.
han frågade om vi skulle till festen och jag sa självklart ja till det, behövde annat att tänka på.
vi kom fram och alla började hälsa på justin och självklart presenterade justin mig för alla han kände.
vi gick och satte oss på en soffa och vi började prata om kändis livet.



bild1: huset Amelia och hennes mamma ska flytta till
bild2:Amelias sovrum.
bild3:Amelias walkincloset.
bild4:Amelias outfit.
bild5:på väg till atlanta.

_____________________________________________________________________________________________
Nästa dag.
jag hade verkligen roligt igår eller innan jag ringde till Olivia och sa att jag skulle flytta til Atlanta, sen dess har hon svarat på när jag ringt eller mina sms och inte på datorn heller så hon är väl inte så glad och det var så här jag inte ville att det skulle bli.
men en sak är bra att justin bor där och i samma del också så han lovade mig att visa mig runt när jag hade flyttat dit.det var tur att sommarlovet bara hade börjat.

idag åkte justin hem till atlanta.men vi ses imon för det är då jag flyttar.
idag orkar jag inte göra något speciellt så jag satt bara och kollade film i rummet, jag började bli trött även att klockan bara va 8 men jag gick och fixade mig tvättade av sminket sen borstade tänderna och tog på mig en pyjamas och gick och la mig i sängen och smonade direkt.


dagen hon flyttar.
jag vaknade av att min mobil ringde, jag svarade.

-hallå?
-hej Amelia det är justin.sa han glatt
-HEJ, hur fick du mitt nummer?
-haha det var rätt lätt att hittat på internet.
-jaha, men var dte något du ville?
-jo jag undrar när du kommer hitåt hehe?
-jag åker om två timmar
- jaha men då ses vi snart då hejdå.

han la på innan jag sa hejdå,jag gick upp och fixade mig tog på mig ett randig linne och ett par jeans, började locka mitt hår och sminka mig lite lätt.
sen var dte dags att åka, det skulle faktiskt bli rätt roligt tyckte jag för jag har aldrig varit någon annan stans har bara varit i LA.

jag tog en bild på mig i bilen,sen kom jag på vad ska jag göra med modeljobbet nu då?!

-MAMMA?! skrek jag.
- ja vad skriker du om?
-vad händer med modeljobbet?
-ja just det det är så här att du får ett nytt modeljobb där sen.
-jaha.

nu var vi vid flygplatsen och vi gick till gaten sen så snabbt som det gick så var vi på planet.
flygresan gick snabbt också så nu var vi redan vid huset, det var jätte fint.Jag sprang in i huset för att välja rum och självklart valde jag ett rum med walkincloset.

Kommentarer
Postat av: feffe

jättebra!

2011-05-11 @ 21:46:33
URL: http://w

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0