Forever and Always Del 5.

-förlåt igen.sa han
-haha det gör inget jag skadade mig ju inte.
-fast du är rätt röd i pannan efter smällen.
-men tur att jag ska sminka mig då.

sa jag och gick därifrån jag kände att han iaktog mig medans jag gick iväg.
när jag kom till smink tältet så såg jag nån som jag inte har sätt på evigheter...
________________________________________________________________________________________________

bild1:Amelia och justin på festen. bild2: Amelia gråter.

det var min pappa,jag kunde inte andas jag kände att mina ögon började fyllas med tårar.jag kan bara inte förlåta han sådär han lämnade mig och mamma utan att säga nåt, han sårade mig regält.
efter att jag stog där och bara kollade på han så sprang jag iväg och började gråta,men nån tog tag i mig i ett rätt så stadigt grepp det var justin.

-släpp mig! skrek jag

hans ögon såg rätt med lidande ut på nåt sätt men han sa inget och släppte mig, jag började springa iväg igen jag visste inte vart jag skulle men jag fortsatte spinga tills jag blev trött.Jag gick och satte mig på en bänk som fanns där,jag satt där ett bra tag.jag började se att nån kom gående mot mig och det var justin jag satt och kollade på han innan han satts sig brevid mig. Ingen sa nåt på ett bra tag men justin bröt tystnaden.

-så vad hände?
-ne inget... sa jag lite tyst.
-jo nånting var det, du kan säga till mig jag säger inget till någon.
-vi känner knappt varandra.
-jag vet, men vi får väl lära känna varandra då genom att berätta hemligheter?
-det är ett rätt så ovanligt sätt att lära känna varandra på men okej.
-bra men du varför  började du gråta?
-jo det är så här att min pappa lämnade mig och mamma när jag var 9 år och när jag gick in till sminktältet så stog  han där och vi har inte pratat sen han lämnade oss.
-oj
- det kan man säga, men ska inte du berätta en hemlighet nu då?
-jo om jag hade nån du vet jag är ju jätte känd så kan inte ha hemligheter för mig själv, jag sa bara så där för att veta varför du grät.
-men taskigt! sa jag och slog han lite löst.
-men jag undrar om du vill hänga med på en fest hos en kompis?
-jo visst.

han bara nickade och log. efter ett tag så gick vi tillbaka med ett leende på läpparna,när vi kom fram så hade alla stuckit förutom mamma hon såg rätt så glad ut det var rätt ovanligt att hon såg glad ut.

-varför så glad?
-det är så att jag har fått ett nytt jobb.

mamma jobbade som dj men hon slutde efter 3 år sen så började hon söka efter massa andra jobb.

- jaha vadå för jobb då?
-jo jag ska jobba på ett skivbolag i atlanta.
-VA?! ska vi flytta nu med?
-ja tyvärr.
-jag tänker inte, jag kan inte lämna Olivia här ensam!

jag sprang till justins bil och skrek att han skulle låsa upp den och det gjorde han efter någon sekund kom han och startade bilen och körde iväg.
han frågade om vi skulle till festen och jag sa självklart ja till det, behövde annat att tänka på.
vi kom fram och alla började hälsa på justin och självklart presenterade justin mig för alla han kände.
vi gick och satte oss på en soffa och vi började prata om kändis livet.
_____________________________________________________________________________________________
jag hinner inte blogga så mycket justnu men det kanske kommer en till del senare ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0