Forever and Always Del 4.

-hej. sa han
-hej.
-du är väldigt bekant.
-jasså det var mig du typ skjöt en boll på, på stranden.
-ja just det jag är verkligen ledsen för det.
-mm visst men ska vi kanske börja då eller?
- jo visst. sa han och följde efter mig
_______________________________________________________________________________________________

bild1:en model bild på justin. bild2:en model bild på Amelia. bild3: justins bil.

efter vi har blivit fotade i studion ett bra tag så skulle vi åka iväg till en fin trädgård mitt ute ngenstans, jag började packa mina grejer som jag skulle ha med mig dit.när jag skulle gå till mamma så var hon inte där längre hon hade tydligen åkt hem.jag kände att nån tog på min axel, jag vände mig snabbt om där stog justin.

-haha oj förlåt det var inte meningen att skrämma dig. sa han
-lungt.
-har du ingen att åka med eller?
-tror inte det.
-om du vill så kan du åka med mig.
egentligen ville jag inte det men vad har jag för val?jag måste ju, jag har ingen annan att åka med.
-ja okej jag kan väl det då.

vi gick ut mot justins bil, jag kände att han iaktog mig hela vägen till bilen,Det var rätt så jobbigt men jag gick som att jag inte visste om något.när vi kom fram till bilen så satte jag mig iframsättet brevid justin. Han startade bilen och radion slogs på det var justins låt baby igen och jag bytte snabbt som bara den.

-haha du verkar inte gilla min musik.
-haha nää, inte min stil direkt.
-nehe okej, men vad lyssnar du på då?
-jag lyssnar nästan på allt möjlig men inte din musik.

han bara nickade, tänk om han blev ledsen för att jag inte tyckte om hans musik men det får ju han tåla eller?
efter några minuter så var vi framme jag klev ur bilen jag gick till fotografen och började snacka lite med honom.
när vi skulle börja så var jag gå och sminka mig lite till, när jag vände mig om så krockade jag med nån så jag ramlade på marken, jag kollade upp så var det justin han log och sträkte ner sin hand så att jag kunde ta tag i den.

-förlåt igen.sa han
-haha det gör inget jag skadade mig ju inte.
-fast du är rätt röd i pannan efter smällen.
-men tur att jag ska sminka mig då.

sa jag och gick därifrån jag kände att han iaktog mig medans jag gick iväg.
när jag kom till smink tältet så såg jag nån som jag inte har sätt på evigheter...
_____________________________________________________________________________________________
ja det var del 4 säg gärna vad ni tycker!
och vem är det Amelia ser när hon kommer in i smink tältet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0