Forever and Always Del 3.

vi kom fram till stranden det var rätt så mycket folk här idag men vi hittade en rätt bra plats i solen, la våra handukar på sanden sedan la vi oss på dom sen så solade vi, efter ett tag så började Olivia och jag börja prata mest om killar vi pratade om vilka som var snygga som gick förbi oss. sedan så slutade vi prata och fortsatte att fokusera på att sola istället.

efter ett tag så kände jag att jag fick en boll på mig jag tog tag i bollen vände mig om och då såg jag han...
________________________________________________________________________________________________

bild1:justin på stranden,bild2:Amelia,bild3: Olivia.

det var Justin bieber.

-oj förlåt det var inte meningen att den skulle komma på dig, sa han.
-haha det är lungt, du gjorde ju det inte med mening, eller?
-haha nej det var inte med meningen, men jag är justin eller det kankse du vet ?
-jo ja det vet jag, men jag är Amelia och detta är Olivia min kompis.
-jaha hej det varvtrevligt att träffas men måste gå hoppas vi ses igen! skrek han medans han sprang iväg.

2 dagar senare.
det har bara gått två veckor på sommarlovet. idag så gick jag upp tidigt för skulle bli fotad idag, skulle fota med någon känd person undra vem det kan va det är det enda jag tänker på just nu, jag gick och duschade blev klar rätt snabbt sen tog jag på mig bara myskläder för mina kläder var i studion som jag skulle ha sen.
jag gick till hallen tog på mig skorna och jackan sen tog jag bilnycklarna och gick ut i bilen och åkte iväg. när jag kom fram till studion var allt som vanligt fotograferna stog och fixade kameran och det alla andra sprang runt och fixade till detaljer  där vi skulle fotas, fast jag undrar fortfarande vem det skulle kunna vara och som skulle vilja fota med lilla mig?

jag gick in till makeup rummet dom gjorde samma sak som alltid sminkade mig och fixade håret, efter ett tag var dom klara med mig så jag gick ut till foto studion och gick till min mamma som hade precis kommit vi började prata om att åka och shoppa sen när jag är klar här. efter ett tag så öppnades dörren och in kom Justin Bieber, jag träffade han för två dagar sen på stranden och nu ska jag bli fotograferad med han, och ofta ha vill bli fotad med mig jag fattar ingenting. han är jätte känd och har flera miljoner fans efter sig hela tiden och sen så vill ha fotas med mig detta är ju helt galet!

jag gick iväg från mamma och in till makeup rummet där min syster var jag gick tll henne och vi började snacka.

-du visste att jag skulle fotas med han, varför sa du inget?!
-haha men lilla gumman vi har alltid hålligt hemlig om vem du ska fotas med så varför tjurar du?
-jag är inte tjurig men han är ju bara för mycket okej?!
-men vadå för mycket?
-jo men han är ju precis över allt tex. tv:n tonårs tidningar och radion osv.
-jo men du kanse bli mycket känadre nu för att du blir fotograferad med han och börja få pengar för att du blir fotograferad.
- haha det tror jag inte på.

mer han jag inte säga innan justin kom in.

-hej. sa han
-hej.
-du är väldigt bekant.
-jasså det var mig du typ skjöt en boll på, på stranden.
-ja just det jag är verkligen ledsen för det.
-mm visst men ska vi kanske börja då eller?
- jo visst. sa han och följde efter mig.
_____________________________________________________________________________________________
det var del 3 hoppas ni tycker om den än så länge den har ju inte direkt kkommit igång än, men nu har ju justin kommit in i bilden iallafall:)
komentera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0