Forever and Always Del 2.

när vi kom fram så träffade jag Olivia hennes mamma skulle fota mig, Olivias mamma är en jätte känd fotograf hon har fotat jätte många kändisar, det är så många så jag orkar inte säga dom.Jag gick in till makeup rummet dom började sminka mig sen kom min storasyster emmy och fixade mitt hår, Det var jätte fint det var lockigt med en fläta också jag älskade när hon fixade mitt hår det blev så fint!!

vi började fota det gick så fort så det var redan över så jag och Olivia betsämmde oss för att åka hem till mig och chilla vid polen.
_________________________________________________________________________________________________
Upstairs Bedroom
bild1:Amelias rum,2:stranden,3: Amelias mobl(lite sudig bild men hittade ingen bättre)

Jag och Olivia orkade inte stanna kvar hemma vid polen så vi gick till stranden istället, Men när vi precis skulle gå så ringde min mobil. Jag sparng och svarade.

-hallå det är Amelia?
-hej Amelia det är Chris
-åh, hej vad vill du?
-jo jag ville bara säga förlåt för det som hände det var absolut inte meningen!
-jo men eller hur, det räker inte bara med ett förlåt!

sa jag och la på, jo Chris är min ex pojkvän, vad han hade gjort jo han var otrogen med min andra bästa vän felicia, eller hon är inte min bästa vän längre just nu är hon med dom populära i skolan och jag är inte en av dom populäraste i skolan, men nu måste jag släppa detta.

när jag la precis på så kom Olivia in och frågade vem det var men jag svarade inte jag gick bara till mitt rum och tog på mig en strand klänning som var vit.

- ska vi gå då? sa jag till Olivia
-Vart?
-Till stranden, hallå?!
-haha ja just det.

vi gick till stranden som låg bara fem minuter ifrån mig, jag och olivia bruka oftast gå hit för att kolla in killar men den senaste tiden har dte inte varit så jätte snygga killar här, som vilket är synd.

vi kom fram till stranden det var rätt så mycket folk här idag men vi hittade en rätt bra plats i solen, la våra handukar på sanden sedan la vi oss på dom sen så solade vi, efter ett tag så började Olivia och jag börja prata mest om killar vi pratade om vilka som var snygga som gick förbi oss. sedan så slutade vi prata och fortsatte att fokusera på att sola istället.

efter ett tag så kände jag att jag fick en boll på mig jag tog tag i bollen vände mig om och då såg jag han...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0